sobota, 28 września 2013

Tęczowy przekładaniec

Łoooo mateczko! Padam na twarz, byłam dziś z tatą bardzo, ale to bardzo rano na grzybach. Znaleźliśmy dużo, takich malutkich i dopiero co skończyłam je przerabiać. Większość poszła do marynowania a reszta do suszenia. Najgorsze to jest to suszenie, to nawlekanie na sznurki jest strasznie pracochłonne i czasochłonne. No ale jak się lubi jeść to i trzeba też zrobić. Ale nie o tym dziś. W ciągu dnia było bardzo słonecznie, jednakże po południu zaczęło padać, ale taka ulewa była, że normalnie stała mi woda na podwórku. Jednakowoż, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, po wielkiej ulewie przyszła piękna tęcza i do tego chciałam nawiązać mój dzisiejszy komplecik " Tęczowy przekładaniec". Kolory tęczy są niezwykle inspirujące, dlatego postanowiłam je wykorzystać. Komplecik na zdjęciu wygląda na dość ciemny, ale uwierzcie mi w słońcu tak nie jest. Wykorzystane do niego transparentne kolory wyglądają naprawdę urzekająco.

Wymiary kompletu:
- kolczyki sztyfty: średnica 0,5 cm
- zawieszka: 3,5 cm
- bransoletka:  20 cm

Tęczowy przekładaniec

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny przekladaniec :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszy mnie to bardzo, że Ci się podoba :)
    Wkrótce więcej komplecików pojawi się na blogu. Serdecznie zapraszam do oglądania, głosowania i udostępniania dalej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń