sobota, 7 grudnia 2013

Orkan KSAWERY

MASAKRA !!!

Od wczoraj od południa, do tej pory nie mieliśmy prądu. Straszne było to co się wczoraj działo. Drzewa pokładały się na ziemię, gałęzie połamane a najgorsze co mogło być to BURZA!! Normalna burza z piorunami! No pomorze strasznie dostało w kość od KSAWEREGO. Kto widział w grudniu burzę, pierwszy raz w życiu coś takiego przeżyłam. I jeszcze ten wypadek co pokazywali w TVN jak dzrewo spadło na samochód i zabiło 4 osoby, to jakieś 50km ode mnie. STRASZNE!! Poniżej możecie zobaczyć co się u mnie dziło na dworzu, nie wiem tylko czy film będzie działał, nawet jeśli ti i tak nie oddaje twgo co się działo na żywo... 

Tak z rana wyglądało moje okno na świat, później było już tylko gorzej...

Taki naiłam widok na świat z balkonu, a na nim śniegu po kolana...
To udokumentowany Orkan KSAWERY na pomorzu z mojego balkonu, widok starszny a huk wiatru jeszccze gorszy. Byłam tak przerażona i na dodatek otworzyłam balkon.

Teraz pokażę Wam dzisiejsze zdjęcia już po tych najsilniejszych wiatrach, szczerze mówiąćdzisiejszy widok jest lepszy niż wczoraj, a i zdkęcia wyszły rewelacyjnie :)

Wejście do domu, śniegu do pasa a Ciapek się bawi
Widok od strony bramy, drzweko mi się złamało i przewróciło :(
A propo bramy :)
No i moje dwa szczęśliwe gady (bo dużo śniegu). Ciapek i czarna suczka Ciapała :)

2 komentarze: