sobota, 24 sierpnia 2013

Czekoladowy Torcik

Oooo matko! Dziś to normalnie padam na twarz, jestem tak zmęczona jak nie wiem. Miałam dziś dużo pracy na świeżym powietrzu w terenie, dlatego nie mogłam wcześniej napisać, ale starczy mi sił aby pokazać Wam mój Czekoladowy Torcik z kremem budyniowym o smaku śmietankowym (a co, tak sobie wymyśliłam). Udekorowany został czerwonym kwiatkiem z listeczkiem i srebrnymi cukierkami.
Sam torcik ma wymiary:
dł: 1,3 cm,
wys: 0,8 cm.
 Długość całego kolczyka:
3,2 cm
Czekoladowy Torcik

2 komentarze:

  1. Apetycznie.
    Przyjemnie się ogląda wpisy na tym blogu.
    Pozdrawiam miłośniczkę grzybów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszy mnie to bardzo, że Ci się podoba :)
    Wkrótce więcej komplecików pojawi się na blogu. Serdecznie zapraszam do oglądania, głosowania i udostępniania dalej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń