środa, 11 grudnia 2013

Srebrna Poinsettia

Od dziś, można powiedzieć, że zaczynam świętować na blogu :) Chcę Wam pokazać moją wersje Gwiazdy Betlajemskiej zrobionej z termoutwardzalnej metalicznej masy FIMO. Moja gwiazdeczka jest w formie broszki, zastanawiałam się jeszcze, czy nie można by było zrobić taką gwiazdunię w formie spinki do włosów albo opaski? Co myślicie? Ozdobiłam ją złotą kuleczką z łancucha choinkowego. Mam nadzieje, że nikt sie nie skapnie że jednego koralika brakuje :) Piszcie w komentarzach czy podoba sie Wam moja nowa koncepcja, a poniżej możecie zobaczyć Gwiazdę roślinkę i moja broszkę tak dla porównania :)

Wymiary broszki:
- szer: 7 cm
- wys: 1 cm

Srebrna Poinsettia

Niżej pokaażę Wam jak wygląda roślinka gdzyby ktoś przypadkiem zapomniał :)


Poinsettia-  Wilczomlecz nadobny

Teraz jak widzicie na załączonych obrazkach moją gwiazdeczkę i roślinkę. Powiedzcie mi czy są one choć trochę podobne do siebie? Czekam na komentarze :)

1 komentarz:

  1. Chcesz skutecznie szukać pracy, mieszkania czy samochodu w okolicach Radomia i w samym mieście? Odwiedź nasz portal Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom i poznaj już dziś najbardziej atrakcyjne oferty pracy, nieruchomości, ogłoszenia drobne Radom czy ogłoszenia towarzyskie dla Ciebie w Radomiu. Poznaj porady prawników i head hunterów zwiększając swoje szanse na bezpośredniej rozmowie. A Ty drogi pracodawco z Radomia zamieść swe ogłoszenie drobne już dziś i zyskaj pewność, że jutro odpowiedzą na nie same właściwe osoby. Na tej stronie zamieszczane są ogłoszenia z obszaru powiatu Radomskiego i samego miasta Radom. Istnieje możliwość opublikowania własnej treści w naszym serwisie ogłoszeń. Jest to zupełnie darmowe. Proponowane jest również wyróżnienie udostępnianego ogłoszenia za pomocą usługi sms premium. Oferty i ogłoszenia drobne są odpowiednio pogrupowane tematycznie, w zależności od branży, z którego pochodzą oraz tematyki, jakiej dotyczą. Znaleźć można między innymi ogłoszenia dotyczące nieruchomości z Radomia, motoryzacji czy oferty towarzyskie Radom. Zapraszamy na Radom Lokalne - Ogłoszenia drobne Radom !

    OdpowiedzUsuń