poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Tęczowy z różyczką

Ktoś mi kiedyś powiedział że nie lubi poniedziałków, z tego co wiem to jest nawet polski film pod takim tytułem. Przyznam się że i ja też kiedyś nie lubiłam tego dnia, bo wracało się do rzeczywistości, ale to wtedy kiedy chodziłam do szkoły, czy na studia. Zazwyczaj ciężko mi było wstać po weekendzie, bo działo oj działo się dużo. Z czasem jednak zrozumiałam, że dzień jak co dzień zwłaszcza jak się robi to co się lubi. Dziś znowu mogłam spędzić cały dzień na świeżym powietrzu w terenie, a pogoda dopisała, od rana świeci piękne słońce i jest ciepło. Mimo tego wszystkiego nic mnie nie powstrzymało aby zrobić coś nowego z biżutki, więć dziś prezentuję Wam ,,Tęczowy torcik z różyczką" w waniliowej polewie.
Torcik ma dł. 1,5 cm, wys. 1,5 cm.
Cały kolczyk ma dł. 3 cm.

Tęczowy z różyczką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz