wtorek, 27 sierpnia 2013

Spacer

Dziś miałam zajęty cały dzień, ale wieczorkiem udało mi się wymknąć na krótki spacer po moim ulubionym lesie. Uwielbiam tam spacerować, jest cisza, spokój, człowiek może sobie spokojnie myśli pozbierać, wyciszyć i oderwać się od rzeczywistości. Nawet nie wiem ile mi to czasu zajęło, nie mam zielonego pojęcia o której do domu wróciłam, tak się zatraciłam w spędzaniu czasu na łonie natury. Mało tego, jak już postanowiłam wrócić do domu to podrodze znalazłam grzybki, jak tylko zobaczyłam, że rosną na mojej drodze do domu to postanowiłam jej zabrać. Zrobi się z nich sosik na obiad, a może leczo... Nie wiem jeszcze coś wymyślę.
A oto moje leśne zdobycze, dwa z nich już obrałam i pomyślałam, że Wam pokażę. Śliczne są i wszystke zdrowe.

Grzybki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz