czwartek, 31 października 2013

Duszki

Witajcie,

Ja już jestem na nogach, jeszcze chwila i bębę sie brała za siebie, w sensie takim, że się zacznę ogarniać na imprezę Halloween'ową, ale to nie od razu. Jeszcze łóżko pościelić, śniadanie zjeść i takie tam, to mi jakieś takie dwie godzinki zajmie i po tym ful serwis dla mnie. Dobra ale mniejsza o to. Koleżanka poprosiłą mnie o jakieś fajne sztyfty na imprezę, bo nie nosi wiszących, pomyślałam, że skoro ja weznę i założę sobie dynię wampira to jej zrobię może jakiś duch. Taaaa Daaam no i o to są ,,Sztyfty Duszki". Wyglądają strasznie, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu, wykonane są bardzo starannie ale miały wyglądać na straszne. Małe, białe, fanje, straszne. Magdzie się podobają. Sami zobaczcie :)

Wielkość duszków:
- 1 cm

Duszki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz